Selfie in the sunset

 
 
 
Skaffade en ny fjärrkontroll till min kamera häromdagen, tog denna bild lite snabbt och oplanerat när jag tog kort på solnedgången.. :)


 
Och såhär såg solnedgången ut.. Jag och älsklingen konstaterade att Svenska solnedgångar absolut inte kan jämföras med Thailändska men att vi får göra det bästa av situationen när vi är fast i Sverige..



Nu till något annat, liten update om mitt liv (har ju varit vääääääldigt frånvarande härifrån, ehurm...) jag lever iaf fortfarande, om någon hade undrat.. ^^
Jag har fått jobb på vår lokala OKQ8-mack och jag är så lycklig över det!
Jag tycker nog att det går bra för mig och jag har fått väldigt positiv respons ifrån kunderna så det är väldigt roligt!
Det enda som är synd är att det är timvik så är fortfarande fast hos Arbetsförmedlingen, det suger! Fick besked idag om att jag skall skickas på jobbcoachning alla vardagar då jag inte jobbar och eftersom jag jobbar mest helger kommer det betyda = INGA lediga dagar. Undrar hur arbetsförmedligen tänkte där?
Får fråga om det nån dag.. 

Ska försöka ta tag i bloggen för jag kan inte fortsätta såhär. Ska jag ha blogg måste den uppdateras - vad är annars poängen!?
Men vad vill ni att jag bloggar om? :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Trevligt att få jobba lite ! :)
Och... Har nog inga konstruktiva förslag xD

2013-06-21 @ 21:02:23
URL: http://cattylicious17.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0