Today


Har haft en totalkass dag, pretty much.. Vaknade först inatt och skulle vända på kudden (standard) men när jag lyfte huvudet smällde det liksom till i huvudet för nacken smärtade.. Så försökte sova så "ordentligt" som möjligt så det inte skulle bli värre..

Well, en inte så rolig morgon sen då jag inte kunde liksom röra nacken för när jag gjorde det "small" det till igen.. Liksom vitnade lite framför ögonen när jag försökte. Tänker inte mesa liksom, tänkte jag, så jag gjorde mina vanliga morgonbestyr iallafall.. Hade dock ingen matlust alls så skippade macka och tog bara te för jag kände mig extremt uttorkad.. Blev ANDFÅDD av att göra te.. Och snurrig samt illamående.
Fick inte ens i mig halva tekoppen..

Blev bara värre desto längre jag var uppe och tillslut var jag så borta i huvudet pga detta så jag kunde inte läsa på datorn och kunde knappt skriva.. Såg småsuddigt men skriva göra jag utan att se tangentbordet . istället gick ej det eftersom jag bara skrev helt fel ord hela tiden.. Haha hjärnan ville EJ samarbeta!

Så gick och lade mig.. Mamma lämnade värktabletter senare (tack mami!) samt en present.. Piggar alltid upp när man mår dåligt.. :) <3
Fick i mig en liter vatten iallafall till slut och jag sov till klockan halv sex på kvällen typ.. Orkade inte vara vaken för det var för ljust, TVn lät för högt (så kunde inte kolla på TV) och jag kunde i princip inte göra något alls... Väääärt.

Kom ut på en promenad på kvällen iallafall och då hjälpte vi min syster handla hem lite mat.. 
Tog bilden då.
Nån annan än jag som inte är glad över 14- ....?? 
Hahha man vill ju bara gömma sig..



Japp, men rätt kass början på dagen.. Som tur var känns det bättre nu (får se om det kommer tillbaka inatt men då har jag ju alvedon och ipren!)
Får se det som att jag äntligen fick ta igen lite välbehövd vila! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0