Dålig natt

Har inte fått sova så mycket i natt, vaknade mellan tre och fyra och hade ont i magen så var bara att gå upp, ta medicin (som jag inte ens vet om det hjälper!) och ett stort glas vatten och lägga mig på soffan för att inte störa älskling.. Vet nämligen att jag vrider och vänder mig väldigt mycket när jag har dessa problem så snällast så + jag kommer ändå inte kunna sova så då kan man kolla på TV! ;)

Lyckades äntligen somna iallafall efter klockan åtta och nu vaknade jag för kanske tio, tjugo (?) minuter sedan..

Så jävla drygt att ha dessa problem.. Antar att jag måste kolla upp felet snart..


Kommentarer
Postat av: Anonym

allt bra me dig sötis?

Svar: Jo det är bra med mig, börjat min praktik igen idag efter lite julledighet.. Kulkul!Hur är det själv? :)
RonjaZorina

2013-01-15 @ 11:21:03
URL: http://psychedelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0