Har typ varit sjukt duktig idag


Jaaa'aa.. Har läst typ 70 sidor i historian idag, målet var 150 (hela kapitlet) men sen gick jag hem till syrran en stund och efter det följde jag med när min pojkvän övningskörde. Köpte lite byggrejer också så jag (läs min pojkvän får slava) slutföra ett projekt jag kom på förra veckan. Kommer bli Sjukt bra!
Ledtråd: IKEA hackers.

För övrigt har någon haft sönder vår backspegel idag, eller vi märkte det idag.. Känns som en sjukt onödig kostnad men vad ska man göra? Bra tillfälle att köpa lite snyggare, kanske? ;)
Man får se det positiva!

Och vi gick ned till bilen alldeles för en stund sedan, skulle bara ta frisk luft - när vi märker att bildörren är öppen!
Inte bara olåst utan ÖPPEN!
Tydligen har älskling glömt stänga dörren.. Hur fan man nu lyckas med det?

Jaja, ingenting fattades och som tur var har vi en sån där stereo man plockar ur så den låg hemma.. :)



 Läser klart historian imorgon + gör inlämningsuppgifterna. Naturkunskap B dagen efter, bara 25 sidor att läsa där + inlämning och när naturen är klar blir det det sista inlämningen på filosofi B.. :)
Nu ska jag spela sims.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0