Fotoalbum


 
 
 
 
 
Hela kvällen igår satt jag och skrev ut bilder, skar ut bilder, klistrade in bilder, skrev bildtexter..
Har nämligen gjort ett fotoalbum från Thailandsresan! 
Nu är det färdigt, känns kul att ha något konkret att visa än att visa på datorn liksom.. Kände att jag var tvungen att göra det nu annars kommer jag aldrig få ändan ur, skjuter jag upp det kommer det inte bli av.. :P

Så nu är det klart.. :)



Har äntligen köpt en sån där utkjutbar hobbykniv också, syns på första bilden.
13 baht i Thailand - kap! (typ 3kr!!!)
Skulle ha köpt fler!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhhh vad fint ! Mycket roligare att bläddra i än att ha en anonym mapp på datorn. Önskar att jag hade gjort ett par stycken under året som gått med fina minnen. Kanske inte för sent :P Skrev du ut bilderna själv eller beställde du kopior?

Svar: Skrev ut själv, gick snabbast och enklast så eftersom jag ville ha bilderna i olika storlekar.. :)
Jag ska börja göra album med fina minnen, så himla mysigt! Typ studenten och tjejkvällar ska jag börja ta till vara på mer!
RonjaZorina

2012-09-29 @ 21:52:09
Postat av: Sandra

Hm det är sant, större kreativ frihet när man kan välja snabbt och lätt. Har dock ingen skrivare :( Kanske kan övertala pappa dock, tror han har med fotopapper också! Jaa gör det, tror man kommer uppskatta det sjukt mycket desto mer åren går ^^ Jag kanske försöker göra nån resumé på 2012 eller så :p

Svar: Do it! Det ångrar man nog inte senare! :)
RonjaZorina

2012-10-02 @ 19:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0