Bloggens framtid

Var så duktig med bloggandet igår så idag ska väl inte vara sämre! ETT inlägg om dagen ska jag väl försöka fixa åtminstone...

Har känt ett tag nu att nu måste det hända något.. Kan inte fortsätta blogga såhär dåligt, bättre att lägga ned isåfall!

Så har funderat mycket på hur jag skall göra.. Antingen tar jag tag i det eller så slutar jag. Har funderat över vad bloggen betyder för mig, om det kanske är bättre att lägga ned och koncentrera mig på "de andra" sociala media jag pysslar med..
Men egentligen gillar jag ju bloggandet.. Vet inte varför jag försummar bloggen när jag ju tycker att jag får ut något av bloggandet?


Känner inte för att lägga ned bloggandet helt. Inte än iallafall.. Så nu ska jag försöka på allvar..
Ska fundera på om jag skall ändra inriktning något, jag gillar egentligen inte "idag har jag.."-inlägg.. Inte att skriva dem, anyways.. Funderar på om fokus ska ligga mest på konsten och mina tankar.. Och videobloggar ska jag försöka börja med, har varit sugen på det väldigt länge nu. Flera år.. 
Ska försöka fixa en liten "videohörna" här hemma.. :)
Oklart om det blir på svenska eller engelska.. Mitt engelska uttal suger men I'm always up for a challenge! ;)






 
 
Bilden har inget med texten att göra men ni gillar bilder, va?
Här är jag och mina syskon när vi var på krogen för att se General Knas och Syster Sol förra året!
Saknar mitt långa (då svarta) hår.. :)



Och för er som inte visste är jag ett stort fan av "photobombing", dvs att man hoppar fram och "förstör" andras bilder.. Här är en väldigt söt bild på min syster och hennes pojkvän, men vad är det i bakgrunden.. hahhahaha.... ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja bilder gillas! tjejen med hårband är jättelik denna tjej: http://lifestyleblogs.se/malin/ tycker iaf jag :D

Svar: Nja, jag håller inte med men jag tror jag kan se varför du tycker de är lika ändå.. :PMen det är nog svårare att se likheter när det är nån man är nära, man känner till varenda ansiktsdrag så väl så man ser skillnader direkt.. Om du fattar vad jag menar..

Men bilder alltså.. Duger vilka bilder som helst eller finns det nåt specifikt du/ni vill se? :P
Tycker bloggande är svårt alltså.. För även om jag bloggar för min egen skull gör jag det även för läsarna.. Och jag har ingen aaaning om vad ni tycker är intressant.. :P
RonjaZorina

2012-09-16 @ 19:39:49
Postat av: Anonym

ja det är sant :D

jag tycker det är kul med bilder på resan ni var på tex:) sen typiska tjejbilder smink/hår osv:P

Svar: Ok, tack för tipsen! Det är väl lite sånt jag själv tycker är kul så det ska jag nog försöka få upp! :)
RonjaZorina

2012-09-17 @ 19:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0