Another pic from Phuket

 
Tycker jag fick till rätt bra bilder från resan även fast jag lämnade systemkameran hemma!
Tog som sagt enbart med mig min kompaktkamera, Canon SX 220HS..
 

Jag har självklart hemförsäkring (med uttökat reseskydd) men jag vågade ändå inte riskera att ta med mig kameran..
Tänk så hade den blivit stulen.. Tydligen är det väldigt vanligt att folk försöker lura föräkringsbolagen vid utlandsresor så vågade inte chansa - tänk om de tror att jag ljög?
Så kameran fick stanna hemma för säkerhets skull!

Ska dock köpa en till systemkamera som kan få följa med på resor i framtiden!
Kanske en begagnad sådan jag hade innan jag fick den jag har nu?
Hade då en 400D och det är en kamera som är enkel att lära sig och man kan ta bra bilder med!
Så funderar på att köpa en sån innan nästa resa, kan inte bli allt för dyrt.. 

Tycker föresten det är intressant med folk som säger "jamen dina bilder blir ju bra för du har bättre kamera.."
Men min 600D tar lika bra/dåliga bilder som när jag hade 400D'n.. Bara bildkvaliten som är skillnaden.. :P

Kommentarer
Postat av: mamma

jag tycker att du ska skriva med en annan textfärg,då blir det roligare för oss som ser dåligt att läsa....

Svar: Får fixa det när jag gör ny design! :)
RonjaZorina

2012-09-16 @ 23:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0