Tidsinställt inlägg

 
 
När detta inlägg publiceras är jag hemma hos mina svärföräldrar för att äta middag. Vet inte vad det blir men det är alltid gott iallafall!

Kanske leker jag just nu med min sambos småsyskon? Vi brukar leka kurragömma, fast gömställena börjar ta slut nu när vi lekt det så många gånger i deras hus.. ^^ <3



UPDATE:
Skulle nu ha varit hos svärföräldrarna men de avbokade för några timmar sedan. Sitter hemma och ska spela några rundor Battlefield 3: Close Quarters!

Förresten märkte jag nu att jag råkat tidsinställa detta till imorgon när jag menade att tidsinställa det för en timme sedan..
Nåja, jag publicerar det på en gång istället! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0