Osamarbetsvilliga modeller

Många inlägg idag men försöker verkligen anstränga mig att faktiskt mobilblogga, tar ju liksom inte många sekunder?
Sen får man ju passa på när man har nåt att skriva.. :P

Tittar iaf på sheer genius just nu, det är typ project runway fast frisörer istället för designers..
Jättebra! Kollade på det för några år sedan men missade nästan jämt pga skolan. Råkade snubbla över det på femman nu och blev jätteglad art det sänds igen! Tyvärr sista avsnittet, hahahhaha suck...


Men det jag tänkte skriva är att jag blir sjukt irriterad på hårmodellerna! Varför väljer man att ställa upp som hårmodell om man ändå ska vägra att frisören får göra något?! "Nää jag håller på att spara ut håret, klipp inte kortare" och "om du klipper mitt hår börjar jag gråta"...
Vadfan åk hem istället...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0