Examensfika avklarat


Jahopp. Så har gästerna gått hem och jag har till och med fått lite mat i magen också..

Glömde säga det innan men bjöd hem familjen på lite examensfika idag för att liksom "markera" att Nu är jag klar!
Slutade ju skolan sista september men har skjutit på det tills nu. Men nu är jag alltså färdig.

Har ju redan haft ett riktigt studentfirande även fast jag inte var helt klar med skolan då.
Fick ju samlat betygsdokument men man kände sig ändå som King of the world - bästa dagen och bästa känslan!
Jag var nästan den enda på mitt studentfirande som inte var full. Stack rätt tidigt dessutom, alla andra fortsatte festa efter att jag stuckit och jag slocknade på en soffa på en gång.. Sliten.. ;)


Här är några bilder från min student iallafall, jag har säkert visat dem förut.. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag såg förjävlig ut på alla bilder som togs hela dagen.. :D

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej! Jag skulle vilja köpa en tavla av dig, är det möjligt? Skulle vilja ge dig ett foto som du kan rita av och betala för det? Hur kan man nå dig?
Med vänlig hälsning, Jennie

Svar: Man kan nå mig via min mail, [email protected]. Skicka vad du vill ha för bild och så om du ska ha speciella önskemål så svarar jag med pris och detaljer. :)
MVH
Ronja
RonjaZorina

2012-10-21 @ 20:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0