Starting on Monday!

Tjäänare tjäänare! Varit tyst ett tag, har inte haft så mycket för mig.. Städat, gymmat, ätit och sovit.. Tror inte det är så jätteintressant att läsa om mina vardagsbestyr? Har ju inte ett spännande liv som storbloggarna har, liksom.. :)
Säg gärna till om jag har fel och ni vill läsa mer om vardag!

Ska blogga mer om konsten iallafall, det är ett som är säkert! Det är ju det jag brinner för så måste börja lägga tid på det! Mår inte lika bra som jag borde annars. :)

Anyways. Var faktiskt på arbetsintervju idag, gällande en praktikplats på vår lokala ICA-affär! Kändes som att jag gjorde ett bra intryck - jag var mig själv! Försökte dock tona ned min ödmjukhet något - jag är mycket bättre än jag själv skulle säga och det är min största nackdel enligt andra arbetsgivare som intervjuat mig. Så tyckte att jag lyckades relativt bra idag.
Det tyckte nog intervjuaren också för jag börjar på måndag!

Är skitglad just nu - för även fast det "bara" är praktik så är det här ett stort steg närmare att faktiskt få jobb! Har jag jättetur kanske jag får jobb där efter praktikens slut men annars är ju bara erfarenheten guld värt!

Börjar på måndag, som sagt..
Önska mig lycka till! :)


Kommentarer
Postat av: sandra

Härligt !!!! Hoppas allt går bra idag <3
Erfarenheten är ju alltid givande och kul att du utvecklats när det gäller uppträdande på intervjuer.

Svar: Jo, det har gått jättebra! Har nästan precis kommit hem och är trött i fötterna... Mycket springande, men det är ju bara bra!
Tack för omtanken! <3
RonjaZorina

2012-11-19 @ 12:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0