Nervositet

Sjukt nervös!

Jag har muntlig examination inbokad idag kl tre och jag är smått livrädd.
Jag har nämligen fått MVG hela kursen igenom så nu är jag rädd att jag skall sumpa det..

Jag menar, man har ju inte alls möjlighet till samma betänketid på ett muntligt prov som på ett skriftligt..?
Så jag är rädd att mina svar skall verka tveksamma eftersom jag ej svarar på en gång. Visserligen är det filosofi så jag kan inte tänka mig att man skulle få dåligt betyg för att man tänker efter.
Men vem vet?

Samtidigt är jag rädd att jag skall blanda ihop alla namn..

Suck.

Wish me luck!

Nu stoppar jag huvudet i böckerna!


Kommentarer
Postat av: Olivia - mitt livs citat

Hejsan, skulle du vilja följa min kamp om att tjäna egna pengar för att kunna köpa min drömhäst?

Hjälp mig gärna då och länka min blogg så jag kan komma med I Horsespot, jag är endast några besökare ifrån att vara med!

Tack på förhand!

Mvh Olivia

2012-05-10 @ 12:11:53
URL: http://mittlivscitat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0