The good thing WILL happen!


Minns ni när jag var så ledsen över lägenheten vi inte fick?

Några kanske gör det.

Minns ni som minns det även att jag skrev att vi hade andra planer på G som vi hoppades på?

Kanske någon lade märke till det.

Anyways är allt bestämt nu, jag och Älskling drar till Thailand i Augusti för att fira vår åttaårsdag! <3
Äntligen får vi åka, vi skulle ju (jag skriver "ju" som om ni visste det..) åka redan 2005 men det blev tyvärr avbokat av flera olika anledningar..
Nu råkade vi hitta antagligen världens billigaste tvåveckorsresa till Thailand - OFTA MAN INTE PASSAR PÅ!?

 

Så om två månader ungefär kommer jag ligga och slappa på den här stranden:

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

åh, vad härligt det låter!

Svar: Jaa, det tror jag att det blir också! ^^ Längtar!
RonjaZorina

2012-06-20 @ 19:41:29
URL: http://fridaferngren.blogg.se
Postat av: Anonym

härligt!! :D vad fick ni betala då?

Svar: Femtusen var, ungefär, och då ingår både resa och hotell i två veckor! :)
RonjaZorina

2012-06-22 @ 19:11:43
Postat av: Emma och Julia

Du ritar så underbart fint. förstår inte hur.! Med en sån där apparat kanske, men jag och min kompis delar bloggen www.erjm.webblogg.se
och söker en som är snäll att göra en header till oss, tror du kan göra en till oss, kanske självporträtt på oss. isf skulle jag dö av lycka. men maila mig på [email protected] !Kram.

Svar: Det skulle jag nog kunna! :) Men liksom alla andra arbetande konstnärer tar jag betalt för jobbet.. Maila en mer detaljerad beskrivning på vad ni är ute efter så svarar jag med prisförslag. :)
[email protected]
RonjaZorina

2012-06-22 @ 19:22:09
URL: http://www.erjm.webblogg.se
Postat av: Anonym

jisses vad billigt!! :D

Svar: Haha ja, galet billigt! Nästan så man inte har råd att INTE åka.. ;)
Samma resa kostar nu 15000:- så vi hade verkligen tur!
RonjaZorina

2012-06-26 @ 13:07:25
Postat av: Anonym

shit :D ja verkligen! turen var på er sida :)

2012-06-27 @ 19:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0