Problem med blogg.se?




Kunde inte blogga på hela dagen igår.. Vet inte varför men jag kunde inte logga in?
Den sa "fel lösenord" hela tiden fast det ÄR rätt lösenord..?
Återställde flera gånger men fungerade inte..

Ingen annan verkade ha samma fel heller så det kändes rätt frustrerande.

Fungerade inte i mobilen heller..

Trodde det skulle funka nu på morgonen men icke sa Nicke - "lösenordet stämmer inte"..
FUUUUuUuuUuuu!!!


Provade att logga in direkt från Blogg.se's startsida och då gick det..
Provade logga in från "inloggningsskärmen" igen och då gick det inte.
Startsidan igen - gick inte..
Provade startsidan igen och nu är jag alltså inne..

Förvirrande..

Aja, tänkte bara att jag skulle skriva det så ni vet att om jag är frånvarande så är det för att bloggen krånglar..

Nu ska jag göra mig klar inför arbetsintervju på ett sommarjobb jag väldigt gärna vill ha! :)

Cya later! (Om jag kan logga in..)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

har haft sjuka problem att kolla någon blogg.se blogg överhuvudtaget! Måste ha varit megastrul med deras servrar,,

2012-06-26 @ 09:56:48
URL: http://jeanettegustafsson.wordpress.com
Postat av: Nora

Har sammma problem, kommer inte in på min blogg hur jag än gör, så det känns lite jobbigt... :c

Svar: Jag kan logga in nu, från startsidan iallafall, men mobilen går fan inte.. Jobbigt.. :/
RonjaZorina

2012-07-01 @ 12:38:20
URL: http://bozzeboo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0