Good things may happen

Oredigerad bild från häromdagen.
Blev så nöjd med denna bild.. Hade en frame kvar på minneskortet, så jag sa till min pojkvän att "jag kan ta en bild till, I'm gonna make it count!"
And I did, tyckte det blev riktigt bra! :)


Halloj allihopa!
Är på lite bättre humör nu (som tur är) så nu tar vi nya tag och firar lördagskvällen med lite salta jordnötter! Mums!

Brorsan ringde tidigare och frågade om jag ville tjäna en hundring och lodig som jag är tackade jag ja - innan jag visste vad jag skulle göra...
Tydligen hade en kompis sparat pantburkar i över ett år och tryckt in allt i garderoben.. Det gick fan inte ens att se bakre väggen i garderoben och definitivt inte att komma in genom dörren!

Se själva..
Och det här var EFTER att vi redan packat ut SJU sopsäckar!!

Nu är vi äntligen klara och har nu pantat flera hundra burkar och flaskor till ett värde av över ettusen kronor!
Vi, och blåsorna vi har på våra händer, förbannar läskflaskornas nya korkar..

Delade förtjänsten på tre och ändå blev det nästan 400 spänn var! Nice.


Angående igår så var det ingenting som hade "hänt" direkt, utan jag hade intresseanmält en lägenhet jag verkligen ville ha - men fick den inte.. Var jättemånga före mig i kön och de hade väldigt många ködagar i jämförelse med mig.. Det var synd för det var en PERFEKT lägenhet!

Men men, tyvär blev besvikelsen lite för mycket för mig och jag kraschlandade rakt ned i min gamla depression. Mådde riktigt dåligt där ett tag med självdestruktiva tankar. Men nu har jag ryckt upp mig - det är farligt när man får återfall för det är så stor risk att man fastnar!
Jag ska ju må bra nu! :)

Hursom har vi andra planer på G nu.. Hoppas allt går som jag vill!!
Skriver om det när jag vet mer, om det blir nåt.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0