Change of plans


Planerna för dagen var att äta god mat och mysa och sedan avsluta kvällen med studier i samhällskunskap.
 
Sedan hörde dock brorsan av sig och ville bjuda mig på Vattendraget i västerås och framförallt Kapten Röds spelning där. Kameradejt, liksom. Det kan man ju inte tacka nej till!

(Eller jo, det kan man - men det gjorde jag inte idag!)

Mysmiddag med Älskling blir det fortfarande men istället för studier blir det vattendrag!
Som tur är har jag lång tid kvar på detta uppdrag så det gör ingenting om jag gör det imorgon.
Ska ta med mig böckerna så jag kan plugga lite i bilen medan älskling övningskör idag, då har jag gjort lite nytta iallafall. :)

Så nu är kameran på laddning och jag skall strax duscha.
Lär ju komma upp bilder senare, om det blir något bra alltså.. :P

Kommentarer
Postat av: D

Nu kan du in o kika :Pp
Go Natti

Svar: Grymt!
RonjaZorina

2012-06-29 @ 00:34:26
URL: http://dje.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0