Som man bäddar får man ligga

 
För några dagar sedan köpte vi ny säng (Våran var söndertrasad.. Sov i varsin grop..).
Då kändes det så tråkigt att bara ha samma gamla sängkläder, Vi hade ju bara två par - det ena jättegammalt och det andra blev helt förstört efter första tvätten (quality shit..) så jag köpte nytt! Ikeas billigaste som bara kostar 29kr. Ser inte mycket ut för världen men något nytt ville jag ha och denna var mest neutral i färg så det fick duga.. Men det blev faktiskt ganska fint när det kom på plats!

Mamma köpte ett sängöverkast också, tänkte först ta ett rosa men det blev ett brunt tillslut - tänkte köpa det rosa eftersom det var billigt men sen såg jag att det bruna kostade lika lite - och det såg mycket lyxigare ut än det rosa i grovt tyg.. ;)

Så jag roade mig med att sy hål på hörnen på påslakanena och bädda sängen ett par gånger för att se hur jag ville ha det.. Har man inget bättre för sig liksom.. ;)

Köpte även lite annat smått när vi ändå var på Ikea, liksom.. Två hudfärgade bhar också eftersom den enda bra jag hade hade svarta detaljer och lös igenom alla ljusa linnen.. I-landsproblem..

Anyways är det jättemysigt just nu i sovrummet/köket! ^^

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hahaha... När började de sälja Bh:ar på Ikea =P

Svar: Måste vara nåt nytt.. ;)
RonjaZorina

2012-07-03 @ 17:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0