Städat hela lägenheten nu

 
Har varit duktig idag och städat hela lägenheten.. Så gott det går!

Vi har nämligen saker som står överallt eftersom vi skulle måla om vardagsrummet (helvitt!) och då var vi duktiga och plockade ner allt, spacklade och slipade.. Sen bestämde vi att vi skulle till Thailand och då bestämde vi oss för att vänta med målningen tills vi kommer hem.
Dels för att färg är dyrt (och dem hundralapparna lägger vi hellre på annat inför resan) och dels (mest därför) att vi båda har alldeles för fullt upp med att beta av alla de skoluppgifter som egentligen skall göras medan vi är borta. Vem fan vill plugga på semestern liksom? 
Nä, vi gör det innan och då har vi ej tid att måla! Tyvärr.

För det ser förjävligt ut just nu (med spackel på hela väggarna) och jag längtar bara tills det är vitt, vitt, vitt... Älskar vita väggar! Kommer bli så jävla bra när det är klart!




För övrigt har jag även bestämt att lacka om soffbordet vitt. Har blivit så sugen på det efter att ha tittat på mäklarannonser där jag sett flera med lila ryamattor, svart soffa och vitt soffbord.. Så nu måste det bli vitt!

Då får antagligen TV-bänken och högtalarna följa med och bli vita de också eftersom jag inte vill ha något träfärgat i vardagsrummet. Svart och vitt blir bra. :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa Lindström

va fint du har det :) o fin kisse!

Svar: Tack! :)
RonjaZorina

2012-07-28 @ 14:49:49
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
Postat av: D

hur går det med designen :P

Svar: Kommer! :)Har lite dåligt med tid bara.. :(
RonjaZorina

2012-07-29 @ 12:14:13
Postat av: Aeksandra

Hej,

Mitt namn är Aleksandra Zorbic och jag skriver till dig därför att jag skulle vilja ha med din blogg i vårt marknadsförings system, gratis-trafik.se

Vårt marknadsförings system är byggt för att erbjuda duktiga bloggare och hemsido-ägare att synas mer på Internet utan att behöva spendera några pengar.

Alla marknadsförare online vet om att en hemsida eller blogg är värdelös utan trafik oavsett hur snygg den är. Dem flesta vet också om
att seo optimering är den absolut bästa marknadsföringsmetoden men det många vanliga bloggare och hemsidoägare inte inser är att det är minst
lika viktigt att synas som det är att få besökare via sökmotorer.

Därför har vi skapat en unik banner byte tjänst så att alla duktiga marknadsförare kan byta trafik med varandra istället för att köpa den.
Vår tjänst har dessutom ingen reklam under din banner rotator vilket gör att det ser proffsigare ut och genererar fler besökare.

"Syns man inte så finns man" inte brukar man säga.
Med vår kostnadsfria tjänst kan du enkelt se till att synas på tusentals andra bloggar och hemsidor och det enda du behöver göra
är att att lägga till din banner och sedan lägga till en kod på din blogg som du får när du loggat in på ditt konto. Du får dessutom 50 visningar gratis direkt efter registrering.

Skapa ett konto, få fler besökare och tjäna mer pengar utan att anstränga dig.

Mer om gratis-trafik.se
Gratis-trafik.se är en seriös banner byte sajt på Svenska och endast för Svenska sajter.
Vi accepterar endast seriösa och duktiga bloggare och hemsido-ägare som har vår HTML kod högt upp på sidan eller också ofta på sidan.
Endast 468x60 banners är tillåtna ,än så länge. Har du ingen banner kan du gratis och enkelt skapa en hos bannerfans.com

Trafik systemet
Du får en halv visning för varje gång du visar en banner på din sida.
När du visat en banner 2 gånger visas din banner automatisk på någon annans sida.
Värva dina vänner till oss och tjäna 100 visningar per värvad vän. Tidbegränsat erbjudande: Värva 10 medlemar innan den 15 september så får du 20.000 extra visningar gratis.
Få 50 visningar gratis bara för att bli medlem.

Har du några frågor , funderingar eller behöver hjälp med något skicka ett email till [email protected] eller [email protected]
så hjälper jag eller någon annan dig.

Ha en fortsatt bra dag!.
Hälsningar Gratis-Trafik.se

Svar: Nej, du skriver till mig för att du vill ha med vilken blogg som helst i ert "marknadsföringssystem"..
Om ni är ute efter att "erbjuda duktiga bloggare och hemsido-ägare att synas mer på Internet" så är det inte mig ni är ute efter - jag är ingen duktig bloggare...

Jag vet hur er tjänst fungerar och tyvärr är det inget jag orkar slösa någon tid på.
Jag vill dessutom INTE göra reklam för andra uppmärksamhetskåta småbloggar som gör allt för att synas - hellre syns jag inte alls isåfall.

Nej, faktum är att jag hellre betalar för att hamna bra till på google isåfall. Jag har jobbat med marknadsföring så jag satsar hellre på något jag har erfarenhet av och vet fungerar..


Men lycka till med alla andra "speciellt utvalda" ni skickat samma meddelande till. Mycket seriöst intryck får man..
RonjaZorina

2012-08-01 @ 16:55:31
URL: http://gratis-trafik.se
Postat av: Aleksandra

Hej ,jag uppskattar ditt svar och dina åsikter =)
Gratis-trafik.se godkänner endast seriösa hemsidor och bloggare om du testat vår tjänst hade du märkt det. Din blogg tycker vi ser seriös ut. Med seriös menar vi inte att den är en Sveriges kändaste utan att upplägget är fint,rent,snabbladdat och att det skrivs artiklar i den. Småbloggar precis som din är då är självklart välkomna om vi ser att upp-lägget ,artiklar och andra krav uppfylls. Till skillnad från vad du tänker om detta tycker vi att de förtjänar lika mycket som alla andra att få en chans att synas på nätet. Om du verkligen hade vetat hur vår tjänst fungerar skulle du även veta att du inte slösar någon tid utan tvärtom sparar tid eftersom du inte behöver jobba med att synas och eftersom du dessutom automatisk höjer din synlighet + antalet besökare varje gång någon besöker din sida.

Självklart ska du satsa på det som du har erfarenhet av och som du känner dig hemma med , vi tackar för ditt svar och önskar dig lycka till.

Mvh Aleksandra =)

Svar: Haha, nääe du - jag kan tyvärr inte ta någonting ni skriver seriöst efter er första kommentar..
Sen bara det faktum att ni marknadsför er själva via bloggares kommentarfält.... Håhåjaja.. :)
RonjaZorina

2012-08-02 @ 14:18:18
URL: http://gratis-trafik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0