Promise Tamang Phan


This is what I've been up to the last couple of hours - drawing THE most awesome make up artist on youtube!
I'm writing this in english just in case she would happen to see this, not that the odds are high but you never know! :)

Anyway, Promise is incredibly talented and so, so beautiful!
She is most famous (I think) for her transformation videos - she really is a chameleon in make up!
If you haven't seen her videos I REALLY recommend you to check them out - it's so cool, the things you can do with make up..!

CHECK OUT HER YOUTUBE CHANNEL BY CLICKING HERE

Well.. As my readers probably know I'm not that good at expressing myself - but I really do love her videos and she seems really sweet. Here is my tribute to this amazing woman!




 
 
 
 
Och så tar vi samma text på svenska också för mina svenska läsare (alla kanske inte förstår engelska så bra):

Det här har jag sysslat med de senaste timmarna - ritat den mest awesome make up-artisten på hela youtube! :)

Anyway, Promise är otroligt talangfull och väldigt, väldigt vacker!
Mest berömd är hon (tror jag) för sina transformations - hon är verkligen en kameleont med smink!
Har ni inte sett hennes videor rekomennderar jag VERKLIGEN att ni kollar in dem - så jäkla häftigt vad man kan göra med smink..!

KOLLA IN HENNES YOUTUBEKANAL HÄR

Well.. Som mina läsare kanske redan vet är jag inte så bra på att uttrycka mig - men jag älskar verkligen hennes videos och hon verkar väldigt gullig. Här är min hyllning till denna fantastiska kvinna!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

fffukk hon var bra!

2012-07-21 @ 12:26:48
URL: http://jeanettegustafsson.wordpress.com
Postat av: Anonym

SNYGGT!!

du skulle visa bilder på din kompis hår!:D

Svar: Haha, det hade jag helt glömt bort! Får göra det så fort kameran har laddats, man kan inte föra över bilder när batteriet är slut nämligen.. :S

Tack för påminnelsen! :)
RonjaZorina

2012-07-22 @ 08:10:01
Postat av: Anonym

:D!! blev nyfiken bara:)

Svar: Haha, bli inte för besviken bara - det blev inte så stor skillnad.. Klippte bara topparna. :)
RonjaZorina

2012-07-24 @ 20:08:40
Postat av: Anonym

men ändå kul att se :D

2012-07-26 @ 10:23:40
Postat av: André Lindell

Hej du är jävligt grym på att måla, och jag undra om du vill måla av mig?, asså det skulle vara jätte kul att någon så talang full målar av mig. Jag behöver en ny hender till min blogg! och jag undrar om du kanske kunde måla va mig så kan jag ha den som hender på min blogg? skicka mig ett mail om du vill min hotmail adress är [email protected]. jag skulle bli så glad om du gjorde det :D och jag älskar din blogg :)

Svar: Hej! Tack för din fina kommentar! Jag målar väldigt gärna av dig, men jag tar betalt.. Är du fortfarande intresserad kan du gärna skicka ett mail till mig med lite information om vad du är ute efter och nån bild jag skall måla av så svarar jag med en offert. :)
Min mail är: [email protected]
RonjaZorina

2012-09-01 @ 18:06:59
URL: http://www.andrelindell.devote.se
Postat av: fajent

Du är sjukt duktig! Fortsätt med det du gör, du kan bli stor :)

Svar: Wow, tack! Personligen tror jag inte det, dock.. Jag är nog rätt medelmåttig men vi får hoppas! Håller du tummarna för mig? :)
RonjaZorina

2012-10-10 @ 17:50:53
URL: http://fajent.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0