En till fjäril


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej! Super söt blogg :) verkligen intressant att läsa också! Tänkte fråga om vi ska länka varandra i ett inlägg? Om du har lust alltså :)

Svar: Hej, jag ser att din blogg är nystartad så därför tänkte jag varna dig: Gör inte länkbyten ofta. Det förstör bloggen så mycket när typ varannat inlägg är ett länkbyte..
Jag vet inte, men jag antar att du frågat flera människor samma fråga?
Tänk på hur många inlägg det blir om alla svarar ja.. I ett länkbyte bör man inte ens lägga flera länkar i ett inlägg, så många inlägg blir det.

Jag kan tänka mig att göra länkbyten men då med bloggar som handlar om ungefär samma sak som min blogg - dvs. konst, design och foto. Din blogg är så nystartad att jag inte vet riktigt vad din blogg handlar om.. :)


Ja, men tänk bara på att inte göra för många länkbyten - det förstör bloggen och man får inte så många läsare av det heller. De flesta klickar ju bara in och sen drar de.. :/
RonjaZorina

2012-07-18 @ 11:16:03
URL: http://crystalliight.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0