Din lärare har nu satt ett slutbetyg i kursen Samhällskunskap A


Sådärja!
Dagen började med att kliva upp ur sängen kl. tio. Hade satt larm på nio men ooooorkade verkligen inte stiga upp. Snoozade en stund timme istället.. Skönt!

Klockan tolv skulle jag ha examination så därför gick jag upp lite tidigare för att plugga inför den.. Men det gick inte nå bra.. Kom till ett läge där jag kände att jag inte fick ut något av att plugga mer - men det kändes ändå inte som att jag kunde något!? 

Jaja, läste lite och gav sen upp. Fördrev tiden innan den slog tolv och när den gjorde det kom jag inte in i kursrummet!?
Efter flera försök och meddelanden med läraren kom jag till slut in och kunde börja min examination - en kvart för sent.. Hade alltså bara en kvart på mig att göra hela eftersom en kvart redan hade gått. 
Läraren erbjöd mig att jag skulle få ett annat tillfälle men jag ville bara bli klar!!

Eftersom jag ändå är så kortfattad av mig (Haha? Inte på bloggen..) blev jag ändå klar tidigare och läraren sa att det antagligen var den snabbaste examinationen han vart med om... :P

Blev Godkänt!


Tre kurser kvar sen är jag klar med gymnasiet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0