Butterfly fly away

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alla bilder är tagna med min kompaktkamera som heter
Canon Powershot SX 220 HS

OBS: skärpan är lite dålig eftersom jag zoomade in fullt för att komma nära fjärilarna.
Med 56x inzoomning får man tyvärr räkna med lite kvalitetsförlust..

Jag har börjat använda denna kamera nu så jag lär mig den ordentligt innan Thailandsresan!
Lämnar systemkameran hemma så jag vill veta att jag kan hantera den lilla.

Orka komma hem och så är alla semesterbilder skitdåliga. NÄ.
Man ser till att träna lite med kameran innan man reser. :)

Haha, tänker då fan inte springa runt och fota med automatläge......

Kommentarer
Postat av: aliengirl- artist & actor

Jag är livrädd för fjärilar, men du har tagit så jävla snygga & grymma bilder! :)

Svar: Oj, tack! Är du rädd för dem får jag verkligen ta det som en komplimang! :DSjälv är jag extremt rädd för myror, hehe...
RonjaZorina

2012-07-17 @ 14:25:50
URL: http://aliengirllouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0