Sakura nails

Godmorgon! Hoppas ni haft det bra under era ledigheter, skolan börjar väl komma igång runtom i landet nu?
Själv började jag redan den andra Januari, men från och med idag är vi lediga resten av veckan!
Blir att spela mycket battlefield 3 misstänker jag... ;)
Om man jämför med alla andra i mitt "gäng" så har jag en tredjedel så lite speltid som den av dem andra som har minst... Och dem andra av dem har hur mycket som helst.

Så jag lär ju försöka jobba upp mig lite... ;)
Tänkte bara slänga in en snabb bild på mina naglar just nu!
Det är inte en särskilt bra bild och ni som har mig som vän på facebook har säkert redan sett den.
Men here it goes!
Seriöst.. Måste fixa en bättre bild, både hit och till facebook, för den här ger fan ingen rättvisa!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Väldigt söta :P

2012-01-04 @ 22:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0