OMG

Älskar när människor visar hur korkade de är genom att kalla mig ful i brist på argument..

Sen när är det mer naturligt att vara smal på grund av en sjukdom än att gå ner i vikt om man INTE är sjuk?
Om hypertyreos (snabb ämnesomsättning) var ett naturligt tillstånd för kroppen skulle man väl inte medicinera det?!

Nä, men klart jag är ful bara för att jag tycker det är mer naturligt för en människa att vara frisk än att vara sjuk? :)

Haha nä nu går jag och lägger mig, om jag skriver något alls om ämnet försvarar jag ju bara "dem mindre vackrare" eftersom jag är ful och avundsjuk.. Hennes ord, inte mina. :)

Godnatt allihopa
Och tack för besöket, Felicia! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Checka in mina nya kläder som jag köpte igår, eller bara kolla in min blogg!
Kramisar
Nattstad.se/lizahaglund

2012-12-29 @ 09:50:36
Postat av: Jannen

Haha, vaaaa?!

Svar: Det var nån diskussion som handlade om att folk hyllar Kenza för hennes kropp medan Kissie dissas - när de båda faktiskt ser nästan lika dana ut bara att Kissie är mer vältränad, liksom.. Och folk försökte rättfärdiga mobbingen med att "jamen Kenza är ju NATURLIGT SMAL, Kissie har ju tränat för att gå ned i vikt så hon är ju inte smal NATURLIGT.."
Och jag tyckte det var fruktansvärt korkat så jag skrev det att det är ju MER naturligt att träna eftersom kroppen inte är gjord för att sitta still. De tyckte liksom att det är MER NATURLIGT att kunna äta huuuur mycket som helst och inte anstränga sig alls.. Och så kom hypertyreos upp och denna tjejen sa att det är att vara "naturligt smal" att ha FÖR HÖG ämnesomsättning.
Och att jag försvarar bara dem "mindre vackrare" (ja, hon sa så) eftersom jag är ful själv (hon hade FAKTISKT kollat på bilder! -.-') och klankar ned på vackrare personer eftersom jag är avundsjuk.

Ja, helt enkelt - störd brud som tog åt sig något otroligt av något jag inte ens skrev till henne. Tycker det är lustigt att det finns folk som beter sig sådär..

Och att hon tycker det är mer naturligt att en RUBBAD ämnesomsättning än att ha en normal ämnesomsättning.. :)
RonjaZorina

2012-12-29 @ 14:12:42
URL: http://jeanettegustafsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0