Oh... Fuck!

Alltså. Ibland när jag googlar saker kan jag märka att jag googlat något riktigt "opassande". När man spenderat mycket tid vid internet lär man sig till slut att vissa saker, hur konstiga de än må vara, kommer generera PORR om man trycker på bildsök.
Ibland är det uppenbara saker men ibland kan det vara riktigt långsökt - oavsett vilket är det aldrig porr jag är ute efter utan helt andra saker.
Till slut lär man sig iallafall vad som är relativt "safe" att söka efter och varje gång man kommer på att man sökt på något som kommer ge ett snuskigt resultat tänker man; Oh.. Fuck!

Som igår när vi var på väg hem från bion.
Vi pratade om Tom Bombadill och Hjortrongull och min bror hade glömt vem Hjortrongull var och jag försökte rabbla den ramsan Bombadill kör i boken (Sagan om Ringen, Två Tornen? Nån av dem?) men kunde inte riktigt komma på ramsan.. Mindes bara enstaka ord. Så försökte googla.

Började med:
Tom Bombadill Hjortrongull

men hittade inte det jag sökte på en gång så specifierade sökningen:
Tom Bombadill Hjortrongull pulla

Och direkt när jag tryckte på "sök" kom jag på det.
FUCK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0