Julafton 2012 del 1

 

Brorsans julgran. Har ingen aning om vart kameran la fokus - allt ser ju skitsuddigt ut?


Julgranen från andra hållet. Återigen väldigt suddig?

Nästan hela min familj. Jag fattas eftersom jag tog kortet och min syster är i Kuba/Mexiko i en månad.. :)

Min mamma gillar att ta kort på mig när jag tar kort på saker - jag ser så koncentrerad ut, tycker hon.. :)

 

Min underbara vackra mamma! <3

Min mamma och min yngsta storasyster! Ser så glad ut jämt.. ;) <3


Jag och pappa! <3

 

Brorsan och jag. <3
Många hjärtan i detta inlägg - så det ska vara på julen!



Mamma och bror



Mamma fick en kamera i julklapp av mig och Tom och ett minneskort till den. Minneskortet fick ett julklappsrim som jag skrev på baksidan av denna lapp.



Min älskade och jag!
Ser extremgravid ut.
Det är jag dock inte - så roligt ska vi inte ha det riktigt än.. ;)
Nä, men det roliga är att jag höll på att fixa till koftan så jag INTE skulle se gravid ut på kortet efter all julmat så råkar kortet tas medan jag fortfarande håller i tröjan. Mitt försök vändes mot mig.. :P




Jag är en sådan som lägger ner mycket tid och energi på inslagningen av paket.
Älskar att pyssla!

 

 

Här är några bilder från årets julfirande tillsammans med min familj. Firade med dem mellan 12-18 ungefär och efter det var jag en stund hos min sambos familj. 
Bilder från svärfamiljen kommer imorgon. :)

Synd att man inte kan tidsinställa inlägg från mobilen, tänkte passa på att göra inlägget nu men hade velat publicera det på morgonen. Jaja! :)


Publicerar nu och snyggar till lite + skriver bildtexter imorgon!
Färdigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0