And a happy new year!



Tänkte bara slänga in en liten snabb uppdatering och önska er en god jul!

Imorse när jag fönade håret blixtrade min hårfön plötsligt till och dog.. En lukt av bränt spred sig i rummet och jag insåg att den blivit kortsluten.. Och mitt hår var halvtorrt - när jag fixar håret måste jag föna det helt torrt eller inte alls för annars blir det ett fågelbo.. Så jag var körd.
Bara att blöta ned hela håret igen för att få pli på det.

Som tur var låg det en hårfön under granen hos svärföräldrarna - min sambo visste nämligen att jag hatade min hårfön och ville ha en ny.
Så jäkla passande.
Och ironiskt!

Hur som kom jag hem från allt julfirande för kanske 40 minuter sedan och nu sitter jag framför datorn och är astrött. Blir nog att hoppa i sängen tidigt ikväll!

Nu: sista avsnittet av julkalendern!


God Jul på er! <3

Kommentarer
Postat av: Ellen

God jul , jätte fin blogg btw

Svar: Tack så mycket och gott nytt år! :)
RonjaZorina

2012-12-24 @ 22:24:55
URL: http://ellenfremdling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0