Phuket Haul - day 1-2

 
 
 
 
 
Lite av min shopping hittills. Det jag köpt idag är ej med då jag inte orkat tömma kameran.. Men det får duga sålänge. Kommer väl outfitbilder någon dag också, tror jag.. Om älskling har lust att fota några mer ordentliga. 

Köpte en dieselklänning och idag har ALLA försäljare ropat efter mig "Madame, buy another Diesel dress? Got many colors!"
Varför skulle jag vilka ha en till? Kanske bara jag, men hur ofta köper ni en sak i flera olika färger, händer mig sällan om det inte är något speciellt plagg.
Men; HADE JAG VELAT HA TVÅ HADE JAG KÖPT TVÅ FRÅN BÖRJAN?

Alltså det är sjukt hur försäljarna ser på oss turister, de tycker vi ska köpa saker vi inte vill ha "för vi har ju så mycket pengar"..
 
Köpte en enkel, söt hatt också som min älskling hade på sig hela vägen hem till hotellet. Utanpå sin keps, bara för att jag skulle slippa bära den.. Kunde inte sätta på mig den då frisyren inte tillät med blomhårspännen och flätor och hästsvans.. :)

Och ett par rätt fula flipflops. Behöve ett par skor som torkar snabbt när jag märkte hur vädret var.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0