Hey, what's up you guys?





Morsning korsning, eller vad flummiga personer gärna säger?
Tänkte bara slänga in en snabb uppdatering (som vanligt.. bättre än inget, right?) innan jag går och lägger mig.

Klockan har passerat midnatt för ett par timmar sedan och det betyder att det är EN VECKA kvar innan jag och My Love flyger till Thaaaailaaaand! Ska bli så underbart! 
Tror jag, heh.. Har aldrig vart utomlands..

Men mindre underbart är att jag har ont i örat. Blöder gör det också.
Har antagligen spräckt trumhinnan så måste ringa läkaren imorgon.. FU alltså.
Ingen aning om hur det gått till (vaknade med ont) men jaja, hoppas det blir bra innan vi åker!
Det är visserligen lågsäsong men hoppas på att kanske få bada liiite iallafall.. 
Man ska dock vara extra försiktig på Thailands västra kust under lågsäsongen, vattnet blir mycket mer strömt..


På tal om stränder slänger jag in några bilder jag fotade när jag, mamma och pojkvän stannade på en strand i västerås en solig kväll.. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Angående sista bilden så är jag medveten om rörelseoskärpan i träden.. Tog ju bilden i bilen, så.. Tog dock ett antal bilder med bra skärpa också, men jag vet inte.. Gillade den här på något sätt..?

Eftersom jag är lat är bilderna oredigerade..

Och angående rubriken är det en liten spinoff på hur min favorit-makeupartist nästan ALLTID börjar sina youtube-videos.. ^^,
Dope211, if you're intrested.. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0