Drömmer tillbaka till min student! (BILDBOMB)

 

 

En Affisch som jag fick äran att måla.. 
Eller vad man ska kalla det..?
Täckte dörren iallafall och studenterna sprang ut
genom pappret (rev det på mitten.. buhu )': )

SPEX!
Vi föreställde ninjor, men något geni bestämde att alla skulle ha rånarmasker..?
Jag och Johanna gjorde T-shirt-tricket! 



Johanna
(Med de hemmagjorda nunchucksen vi gjorde av papprör! Så jävla grymma, haha! )





Tre cooooola brudar! Jag till höger! ;)



Champagnefrukost





Mina två älsklingar! <3





Mösskrivning! Johanna skriver i nåns(?) mössa..





Jag och Johanna <3 och så Jessi i bakgrunden.



Dessa bilder har jag tagit själv med min mobil... Tyvärr har min bror inte gett mig bilderna han tog ÄN!
Har inte ens fått sett dem!

Om ni vill se bilder på mig från studenten - gå in på hans blogg och tjata om att han ska ge mig bilderna!! :P

TJATA HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0