jobbig morgon


Dem två inläggen som publicerades tidigare idag var tidsinställda från igår kväll.
Under tiden som dem publicerades har jag legat halvdöd och kvidit i min säng.

Ingen aning om varför, men vaknade med skärande magsmärtor runt halv nio i morse, GJORDE SÅ JÄVLA ONT!!

Vet inte vad det var, har aldrig haft ont där förut (annars brukar jag få ont i magen på morgnarna eftersom jag är hungrig, men det här var inte det)

Jaja, låg och vände och vred mig bra länge, innan jag bestämde mig för att ligga på rygg med en kudde på magen kändes bäst.
"det känns säkert bättre när jag vaknar igen" - så efter mycket om och men lyckades jag somna....

Vaknar halv elva, (kanske?) igen av att någon satte en kniv i min mage, kändes iallafall så, gjorde alltså ännu mer ont än innan.
Tänkte, "kanske är hungrig ändå, bäst jag gör nåt att äta på en gång."
Väckte min pojkvän och sa gråtandes att jag har ont i magen och ska gå upp nu.
Slutar med att han gör frukost åt mig, ger mig ett glas vatten och en ipren.
Sedan går vi båda till sängs igen.
Nu måste det ju bli bättre när jag vaknar!!

Älskling säger att jag kanske måste till akuten, men dit åker jag bara om det inte är över till ikväll!

Hursom kunde jag inte somna om, så efter att ha legat gråtande i sängen i en halvtimme gav jag upp och hoppade in i duschen. SÅ JÄVLA SKÖNT.
Det onda försvann på en gång, det varma vattnet hjälpte verkligen.
Antar att iprenen hann kicka in under tiden, för efter det här kändes min mage bra.
Gick och la mig igen, så jävla trött....
Då kändes det overkligt att jag haft så jävla ont när det försvann så fort sen?

I vilket fall vet jag inte om det börjar komma tillbaka eller ej, mår liksom lite illa nu..?
Tidigare mådde jag illa pga den extrema smärtan..
Jaja, vi får se.
Hoppas det inte kommer tillbaka!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ägglossning`? mensvärk? gravid?

2011-09-10 @ 19:47:55
Postat av: josephine-TÄVLINGAR PÅ BLOGGEN!

hello!

Hoppas allt är bra med dig!

Har en massa roliga tävlingar där man kan vinna smycken och annat kul!

Vill du va med?

Klicka på länken!

http://twinblogg.blogg.se/2011/september/alla-tavlingar-pa-bloggen.html#comment



skulle bli super glad ifall du ville va med!

2011-09-10 @ 20:00:04
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0