Bäst avslut på en tuff dag


Hejhej, hoppas allt är bra med er idag! :)

Själv har jag ju som sagt haft en minst sagt tuff morgon, men som tur är har resten av dagen varit lite bättre.
Med betoning på lite.

Jag har haft en sån där slö dag, jag VILL göra nånting, men jag har inte motivationen att faktiskt göra det.. Förstår ni vad jag menar?
Knepigt humör som inte är logiskt någonstans, men alla har väl en svacka då och då?

Istället har jag spenderat rätt mycket tid på soffan idag, gosat lite med Naruto och kollat på TV. Och sovit litegrann. Så jäkla trött efter nattens besvär..

Hursom har jag bakat lite kakor. Inte för att jag har några planer på att äta dem, hehe.
Åt lite deg, så det får duga. :)


Sitter nu med en stor brockolisoppa framför mig och ska kika på ett eller två avsnitt av Dr House.
Bästa serien jag vet.

Vilken är er favorit-TV-serie? :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Ahmagaad! Jag avslöjade precis min största hemlighet i bloggen!

Hahaha, kolla! :$

2011-09-11 @ 22:11:46
URL: http://tinanj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0