Jisses!

Var på Pluto i lördags där General Knas och Syster Sol uppträdde.
F.v. Sophie, Jag, Generalen och Angelica (min syster)



Hej, fööörlååååt för att jag varit borta länge. Har väl ingen egentlig ursäkt, har bara inte orkat sitta vid datorn knappt..

Ska såklart uppdatera er om det lilla som hänt i mitt liv medans jag varit borta.... Inte mycket som ni vet.. :P

Hrm, har varit borta i över en vecka, och nu när jag loggar in så ser jag att jag hade nästan 100 unika besökare igår.

Vart kom ni ifrån? :D


Kan tyvärr inte se det eftersom jag SÅKLART glömde lägga in koden för analytics när jag ändrade bloggdesignen sist..

Nu är jag jättenyfiken - är det någon som länkat till mig? :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror de var pga din kommentar på kan dees blogg där hon skrev om att hm härmat henne och du sa att du varit med om samma sak.

2011-10-03 @ 21:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0