Finn ett(tusen) fel




Pucko. Du är så jävla genomskinlig. Varenda av dina små patetiska försök att förolämpa mig misslyckas - och jo man fattar faktiskt vad som skall vara förolämpningar även fast du försöker dölja det. Internetz have shown us all before.
Nej, inte ens att du "råkar" stava mitt namn galet fel sårar mig (analfabet?). De stora bloggarna brukar dissa varandra genom att stava varandras namn fel - men det funkar inte riktigt så här..

Skitsamma, av någon anledning verkar du tro att jag försöker förolämpa dig, så är dock inte fallet. Till skillnad från dig som börjar med att kalla mig en "oriktig" konstnär så har jag faktiskt berömt dig för din talang.
Du måste ha missuppfattat det jag sa om att "vi konstnärer har tur, vi behöver inte köpa konst om vi inte vill, vi kan hänga vår egen konst på väggarna".
Med "vi" menade jag både dig och mig och alla andra konstnärer. Du verkar ha trott att jag menade "vi riktiga - inte du".
Så det du skrev om att sjunka till "den här platoniska nivån" blev lite fel antar jag. Förstår inte varför du ska känna något behov av att skryta alls om du nu är så mycket bättre än jag.
Grattis till att du säljer tavlor - förstår dock inte varför du antar att jag INTE gör det samma. Mina tavlor hänger inte enbart i många privatpersoners hem - utan även i butiker + ett kontor som har en tavla som täcker en hel vägg. Jag vet att även du gjort väggmålningar, så får väl gratulera till det också.

Synd att du går på krigsstigen, börjar med personangrepp på en gång - du tog verkligen illa upp av att jag enbart kallade dig snål som SNOR konst. Inte bara tavlan jag såg utan även bild nummer två i din header är snodd av KanDee och även om du spelar dum så vet du själv.

Pinsamt att du sen försöker bygga en egen "arme" eftersom ingen annan lär hålla med dig. Josefin - som "inte känner dig" måste ju känna dig. Ni sitter på samma IP, så antagligen är ni samma person också. Schizofreni? ;)
Nä, men lär ju vara en av dina kompisar om inte annat eftersom hon inte KAN hålla med eftersom du inte vågar godkänna mina kommentarer. Man kan inte hålla med i en diskussion utan att ens veta vad den handlar om.
Så antingen är det DU SJÄLV som skrivit kommentaren - eller så har du visat din kompis vad jag skrivit.

Busted är du iallafall.

Inte bara det att du SNOR KONST - du gör bort dig totalt också genom att inte ens skriva fake-kommentaren från en annan dator.

Jaja, tänkte bara svara till dig, och eftersom jag gillar att kunna läsa vad jag själv skrivit i framtiden (och du inte vågar godkänna kommentarerna) så skriver jag kommentaren här.

Dessutom var det humoristiskt det där med IP-adresserna. ;)



Och nu kommer någon skriva något om att jag inte ska ge idioter uppmärksamhet eller att "gulligt att du slösar tid på lilla mig (men JAG har ett liv, så buhbye)"
Vi vet nog alla att jag är arbetslös just nu - jag har all tid i världen att ge till idioter.

Jag kallar det för tålamodsträning. Det svåraste momentet är att inte få rådamp på att idioterna inte själva fattar hur dumma de är. Det är svårt.

Jaja, jag har precis målat på en beställning, det är alldeles för sent och jag har precis skrivit ungefär tiotusen ord på två minuter. Antar att det mesta blev svammel. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Art by Lisa Lans

hehe. smart gjort =)

2011-10-13 @ 12:45:35
URL: http://lans.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha där fick hon:) kul med ip numret;p

2011-10-13 @ 15:31:41
Postat av: Jeanette Gustafsson

YOU GO GIRL! :)))) :D

2011-10-13 @ 19:23:24
URL: http://jeanetto.blogg.se/
Postat av: Nora - JÄVLATJEJ

Ska jag hänga ut dig på riktigt? Din lilla skit, lägg upp helheten eftersom det var du som startade hela skiten.

2011-10-18 @ 16:59:12
URL: http://javlatjej.blogg.se/
Postat av: Sarah - ART & DRAWINGS

Tycker inte det var helt rätt av dig att hänga ut mig sådär. Och att kalla mig idiot. Jag är verkligen ingen idiot, jag gjorde fel, du gjorde fel, vi båda slängde skit på varandra, men jag gjorde ingen sån stor grej av det hela. Jag vill inte att alla ska få den här bilden av mig, för den stämmer inte.

2011-10-18 @ 20:36:48
URL: http://stylebysarah.blogg.se/
Postat av: Sofia

De sitter inte på samma dator, de sitter i samma skola. Därav samma IP. Och du borde skaffa dig ett liv.

2011-10-21 @ 02:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0