Bjuder på en bild sålänge



Fotad med Canon EOS 600D, mitt 18-55 kitobjektiv och ett +10 filter

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; Du förstår väl själv att hon inte bad mig skriva till dig. Jag reagerade på att det bara var Sarahs kommentarer som du visade upp och därefter en lång text till ditt försvar. Alltså kan vad som helst ha sagt i dina kommentarer och det är där mitt frågetecken ligger. Och även det som innebär helhet.

2011-10-19 @ 10:44:18
Postat av: Nora - JÄVLATJEJ

sv: Absolut! Men hela grejen att hänga ut någon gör så det knappt spelar någon roll om nu min syster, som du påstår, har gjort fel mot dig. Du hade kunnat ta det, sagt ditt och stängt bokjäveln liksom. Hänger du med? Att skriva ut, eller hänga ut, är hur lågt som helst. DET fick mig att reagera mest, det måste du ju ha någon förståelse för.



Det hade kunnat gälla vem som helst, men i det här laget min syster. Och jag gillar det inte skarp.

2011-10-19 @ 13:47:22
URL: http://javlatjej.blogg.se/
Postat av: Nora - JÄVLATJEJ

sv: Kan vara rättvis och kolla, absolut. Men jag står fast vid att konflikten var mellan er två och nu gjorde du så den blev mellan henne, dig och dina läsare. Onödigt. Det står jag alltså verkligen fast vid.

2011-10-19 @ 17:24:44
URL: http://javlatjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0