Nu räcker det väl?


Börjar bli lite trött på alla som skriver om sina tävlingar.. MIN BLOGG ÄR INGEN REKLAMPELARE!!!
Eller kanske, men isåfall MIN reklampelare.
Om ni nu vill ha trafik till er blogg, folk som ställer upp i era tävlingar - make an effort!
Skriv inte bara "tävla i min blogg om bla,bla,bla" utan SKRIV EN RIKTIG KOMMENTAR! OM NÅGOT RIKTIGT, INTE BARA "Allt bra idag" OSV.

Sen kan du lägga en liten reklamparantes.


Typ:
Hej! Min katt har också varit sjuk med liknande symtom... blev helt återställd efter lite antibiotika så nu håller vi tummarna att det hjälper för din lilla hårboll också! <3

Föresten har jag en tävling i min blogg, man kan vinna **** - var gärna med. :)"

Det är en godkänd kommentar.


Alla kommentarer som går såhär:
Heeej, jag har en tävling i min blogg där man kan vinna ******, var med du också! ^^"
..går fetbort.


Med andra ord: Gå inte in på ALLA BLOGGAR DU HITTAR för att reklama din tävling.
Men om du råkar komma in på en blogg och råkar hitta något du faktiskt känner för att kommentera - DÅ är du välkommen att lägga till en liten reklamparantes. Men den faktiska kommentaren skall ligga i fokus.
Capisce?

Kommentarer
Postat av: Farbror Janne

GUD vad jag håller med. Fyfan för tävlings-kommentarer.. Man loggar in på blogg.se och liksom WOW jag har fått KOMMENTARER! ..så ser man att det är sådana där. Kul liksom.

2011-11-01 @ 20:36:16
URL: http://jeanetto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej jag har en tävling på min blogg, vill du vara med? skulle vara så roligt om du gick med.. verkligen. kika gärna in ;)

2011-11-05 @ 23:23:10
URL: http://notactually.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0