vafan....



Fick min nya studentmössa idag, och tror ni inte det fattas en kokard?

Har ju silvertext på min mössa så därför sade jag till dem i telefon (och mail) att jag även ville ha en kokard i silver (blomman i mitten på mössan där fram) med rosa diamant.
För jag vill verkligen inte blanda guld och silver på mössan!

Så tror ni inte att jag bara fick guldkokard iallafall!

Dessutom får man byta kokard själv(inget konstigt med det), orginalet sitter på och ska man ha en annan skickar de med den i paketet så byter man själv. Det var inte ens orginalet som satt på, orginalkokarden har lilaskimrande pärla och den här var BLÅ..?

Får verkligen hoppas de skickar ut en FORT SOM F*N NU.. studenten är om mindre än en månad.......

Kommentarer
Postat av: Erica

Skulle vara roligt att veta vad andra tycker om våra danser från vår avslutning. Kika in på min blogg och säg gärna vad du tycker.

2011-05-18 @ 15:56:38
URL: http://ericacarlsson.blogg.se/
Postat av: Annica

Men är de inte riktigt kloka eller? Ska du någonsin få mössan precis så som du vill ha den? Känns som om de klantat sig jävligt mycket redan!

2011-05-18 @ 18:01:19
URL: http://mangaandart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0