utställning



Alla bilder utom en syns här.

kände mig lagom fräsch med min fula hästsvans. Men det kunde inte hjälpas, blev lite bråttom som ni kanske förstod :P

Vernissagen (=öppningsceremoni) gick jättebra!
kom mycket mer folk än jag trodde och jag fick både blommor och choklad!
fina ord skrevs i gästboken (som jag panikade ihop sista minuten!!!!) och två timmar senare var det en väldigt glad Ronja som lämnade biblioteket. :)

Nya beställningar är väldigt roligt, några sådana fick jag idag! :)



TACK FÖR ATT NI KOM, DET BETYDER MASSOR!
TACK TILL VARENDA EN AV ER!! <3

Kommentarer
Postat av: Annica

Häftigt! Kul att det blev lyckat:))

2011-05-17 @ 16:11:11
URL: http://mangaandart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0