Favoritlistan! 03

Favoritfilm. Hmm, that's a tough one! Jag gillar skräck väldigt mycket och högt på min lista hamnar Shutter (thai-versionen), dead silence och.. det känns som att en skräckfilm fattas..

Kommer inte på vilken men några skräckfilms-serier jag gillar är saw-, final destination- och one missed call-filmerna.

The Ring tycker jag är väldigt läskig, men jag tycker inte filmen är så bra.
Är bara helt enkelet LIVRÄDD för tjejen (Samara)... Lol.



Annars tycker jag mycket om komedier och då speciellt tonårsfilmer. Kommer inte på någon speciell favorit, de flesta är bra! Parodier äger också!


Sagan om Ringen
(triologin) och Harry Potter-filmerna. Helt AWESOME.
I Love them!
Är ju gammal inbiten Tolkien-nörd. :)
Var värre när jag var tio-elva år när jag gett mig fan på att lära mig det alviska språket Quenya...
I dagsläget kan jag endast säga ett fåtal ord, men på den tiden var jag otroligt nördig.
Faktum är att ett av mina Gamernamn är Vilvarin, som betyder Fjäril. :)
(en gammal version av wilwarin)


03 Favorit Film

04 Favorit Spel
05 Favorit Skor
06 Favorit Väska
07 Favorit Mat
08 Favorit Accessoar
09 Favorit Pryl Som Jag Inte Klarar Mig Utan
10 Favorit Seriefigur
11 Favorit Låt Just Idag
12 Favoritbild (Som Jag Har Tagit)
13 Favorit Ställe Som Jag Gärna Vill Resa Till
14 Favorit Egobild
15 Favorit Plagg I Min Garderob
16 Favorit Godis
17 Favorit Djur
18 Favorit Band
19 Favorit I Mitt Rum
20 Favorit Sysselsättning
21 Favorit Bloggar
22 Favorit Klänning
23 Favorit Smycke
24 Favorit Outift
25 Favorit Citat
26 Favoriter Om Någon Jag Tycker Mycket Om
27 Favorit Låt Off All Times
28 Favorit Dricka
29 Favorit Väder
30 Favorit Bok
31 Favorit Årstid

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag är också riktigt förtjust i skräckfilmer;)

2011-03-21 @ 04:22:52
URL: http://mangaandart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0