Massa blandat

Lyser som vanligt med min frånvaro..

Det ni missat (Jag glömt blogga om):

Student - uppdatering med bilder kommer när jag får bilderna!!

Rallycross - som vi fotade, jag använde min nya älskling. (Canon Eos 600D, lovely!)
Mycket uppskattad studentpresent!

Renovering av köket - bilder får ni på en gång!







FÖRE: Vårt fula, äckliga matrum med fula äckliga väggar..

Seriöst - vem fan kommer på tanken att måla hela köket MÖRKRÖTT???
Mörkare röd än på bilden.. Fuuuult.
Dessutom hade jag ställt in saker som skulle till vinden också..





EFTER: Mycket, mycket bättre!!
Tog massa tid att måla väggarna, helt själv.. Men duktig var jag och fint blev det - inte sant? :)

Nu måste jag bara hitta något att sätta upp på den väggen som inte syns här, blev väldigt tomt.
Men köket ser så mycket större ut!!

Så jävla passande att jag fick gardinerna och tavlorna på studenten, blev riktigt bra därinne!
Fick massa fina ljuslyktor också, men ska se om jag vågar ställa in dem, katterna brukar putta ned sådant.. ;)

En vägghylla att ställa dem på? Hmmm... :)


Kommentarer
Postat av: Jeanette Gustafsson

det ÄR jobbigare än vad man tror att måla om, KNOW THE FEELING ;D! MEn det känns mycket större med ljusa färger och det blev ju faktiskt riktigt snyggt :D

2011-06-26 @ 13:27:54
URL: http://jeanetto.blogg.se/
Postat av: Sandra

Blev fräscht o fint, ser mkt större ut också!

2011-06-26 @ 20:15:28
Postat av: Annica

Jättefint!! Mycket mer hemtrevligt. Innan var det ju verkligen hemskt. Den där färgen kväver en ju typ! Men du ska nog inte lita på att katterna ger fan i vägghyllan om du skaffar en sån;)

2011-07-12 @ 05:52:17
URL: http://mangaandart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0