BLOGGPORTAL SÖKES

Efterlyser en bloggportal som man KAN blogga enkelt till från telefonen...

EJ sms-blogg.

Android-App - tack!


Troligtvis därför jag inte bloggar, så jävla osmidigt med blogg.se - jag vill kunna publicera inlägg och bilder blixtsnabbt. Och jag har oftast saker att blogga om när jag inte är hemma + att de flesta bilder tar jag med mobilen...

Facebook har en asbra, med två knapptryck är bilden uppe - kan inte blogg.se tänka lite på oss som har android och inte iPhone!??



Några förslag?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Devote

2011-06-10 @ 12:12:21
URL: http://jeost.devote.se
Postat av: Tuss

Wordpress på androidmarket stödjer både wordpress.com och egen sida med wordpressplattformen.

2011-06-13 @ 12:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0