pics

 

Jag tog ju som sagt hål i örat när jag var i stan i måndags.

Hålet längst upp är nytt, smycket därnere hade jag förut en örontöjare i men nu har jag bara ett litet vanligt örhänge. Och så har jag ett hål till som jag brukar ha långa, fina hängande örhängen men hade inget sådant i när bilden togs.  (Tog ur dem när jag sov middag och var helt nyvaken här^^)

 

 

Tog ju ett nytt hål i näsan på mig själv också, det hade växt igen.

Har ju trots allt inte använd nässmycke sedan jag var.. 15-16? :P

Köpte smycket på bilden också.

 

 

 

Dagens outfit (fredags) med konstiga färger och dålig skärpa.

Men det är iallafall jättefin hallonrosa färg på tröjan, I Löööv it!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0