Maskerad

Ikväll skall jag på klassfest.
Maskeradfest.

Skojigt som fan, jag älskar ju som några av er vet att klä ut mig!
(Alice cooper ex.)

 

Ikväll blir det ett stort krull a'la åttiotal!

Temat är nämligen 50-80-tal och jag skall komma dit som en kändis från 80-talet.

 

Hmm.. Japp, krull var det alltså.
Satt i flera timmar igår och flätade håret medans jag tittade på film.

Små flätor.
Trött i armarna..

När jag var klar kollade jag i en spegel och såg att alla flätorna där bak var på tok förstora!

Bara att börja om..

 

 

Hm.. Men hur gjode jag i skolan då, för jag hade ju såklart ingen lust att gå dit med
varken krullet eller flätorna.

Satte på mig en mössa men liksom - man ser ju förjävlig ut när det inte sticker ut nåt hår under mössan!

Jag vet, jag låter jävligt ytlig och fjantig.
Men kan ju visa er hur det såg ut sen, flätorna alltså.. :P


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Har frågestund på bloggen fråga gärna något! :)

http://paateres.blogg.se/2011/january/fragestund-ert-val.html

2011-01-28 @ 17:34:34
URL: http://paateres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0