Haha jag hatar min mobil.. :)

Det jag SKULLE skriva i mitt tidigare inlägg var att våran jäkla granne väckte mig imorse.

Han rev på volymen på sin radio/stereo på högsta volym så jag höll på att få en hjärtattack.
Skithögt!
Så högt att det lät som om jag satt på min egen radio på högsta volym. Lät som att det var i samma rum.
Så högt att om jag hade satt på min TV så hade hans radio överröstat.

Det gick inte att sova.

Och vem fan höjer så högt när FÅGELDANSEN kommer på radion??



Anyways så lämnade jag en arg (men artig) lapp i brevlådan, plingade på så han skulle märka och gick och lade mig igen. (Har inte lyckats sova knapp, så var svintrött).

Jodå, han sänkte men gjorde EXAKT samma sak en timme efter.
Tror faktiskt han hade högre volym då också.

Lämnade en lite mindre trevlig lapp där jag bad honom sluta innan jag kontaktar bovärden.
Det är liksom inte helt okay. Lördag morgon kan man faktiskt ha lite respekt för dem som vill ha sovmorgon.

I vilket fall som helst är det för hög volym - vilken tid på dygnet det än är.

OCH OM VI VILL LYSSNA PÅ RADIO SÅ SÄTTER VI PÅ VÅRA EGNA!

Nu lyssnar han igen, har gjort det ett par timmar.
Lite lägre volym, men fortfarande - en jäkla gubbe kan väl för fan lyssna på normal volym?
Brukar ju vara vi ungdomar som gillar högt ljud - men till och med vi har ju mer vett!


Hmm.. Vad mer?

Ja juste, jag hatar min mobil.
Eller snarare hur min mobil fungerar med blogg.se.

Jag ser ju inte vad jag skriver och jag kan inte radera något om jag skriver fel.
DÄRFÖR såg inlägget ut som det gjorde.

Jag hade ingen aning om vad jag skrev. :)





EDIT: Glömde säga att det inte är första gången.
Samma granne gör ALLTID såhär. Det är väldigt tröttsamt.

Kommentarer
Postat av: Catarina

Jo, i och för sig har du ju rätt där.

2011-01-08 @ 16:36:44
URL: http://catilous.se
Postat av: Sandra

Jag hatar grannar. Vi har fått en ny ovanför oss. Varje dag (oavsett helg eller vardag) så sätter han igång svinhög musik vid 11-12 på dagen, och sen får man lyssna till hans basgångar hela dagen och han kör samma låtar på repeat i flera timmar.. Ibland slutar han spela till kvällen, ibland fortsätter han till midnatt.. det är INTE ok att spela hög musik efter klockan tolv på en vardag :S Killen har uppenbarligen inget jobb själv..

Detta har han hållt på med i jag vet inte 1-2 veckor? Men jag är för mesig för att säga till.. Sa till sambon att vi borde ringa hyresvärden men det tyckte han inte..

Killen ovanför (ja jag är säker på att det är en kille!) dammsugar även väldigt ofta och väldigt aggressivt, låter förjävligt när han kör in i alla hörn och man hör hur dammsugarn skrapar emot golvet.. Tar han över en timme att dammsuga en etta :S

Konstigt folk det finns alltså !!!

2011-01-08 @ 18:57:20
Postat av: Sanna

Hej !

Nu har du chansen att vinna ett helt valfritt smycket ifrån Calli.se.

Kanske till dig eller till någon du tycker om ?!



Skriv vad du vill vinna här: http://moonzanna.se/2011/january/vinn-ett-valfritt-smycket-fran-callise.html#comment



och du är med i tävlingen !

Kram Sanna

2011-01-09 @ 14:16:33
URL: http://moonzanna.se
Postat av: wiktoria

Hej !

Gillar du fotobloggar ? :)

Om du gör det kolla gärna in min blogg !

Uppdaterar varje dag och skriver om såklart foton och lägger upp mina egna foton , dagboksinlägg och foto tips ! :D



www.wikiwiktoria.blogg.se

Jätte kul om du kollar !

2011-01-09 @ 14:43:34
URL: http://wikiwiktoria.blogg.se/
Postat av: J

Ja, något åt det håller. Kan du göra det? Musse pigg :) För du är verkligen jätte duktig på det du gör!!



Vad kostar det? Vad ritar du på?

2011-01-10 @ 13:01:01
URL: http://jejkej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0