Full som en kastrull

..Är inte jag, men min pojkvän.

Och samma dag som jag säger att jag inte dricker så hamnar vi hos vänner för att - just det, DRICKA!

Fast det började med Tacos, sedan spelade Malin och jag singstar och hade fett kul!
Vi kan roa oss om vi säger så.. ;)

Efter det blev det pulkaåkning! Yaaay!
Roligt roligt fast lite ont i ryggen eftersom jag vurpade rätt mycket.. Såklart!

Sedan hamnade vi som sagt uppe hos dem med hela bordet fullt med godsaker. FÖRSÖKTE spela singstar med killarna men de var för fulla för att ta det på allvar, de försökte bara beat box'a..... -.-'



Och nu kom vi precis hem, skall sova.
Men JAG fick lov att skriva Toms lösenord för han var för full för att göra det själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0