♥ Dag 13 – Den här veckan.

♥ MÅNDAG: Skolan började! Var så kul att träffa alla igen och se matsalen efter dess uppfräschning.
Gym på kvällen.

♥ TISDAG: Superkort dag, slutade redan kl. 11.
Tror jag var med Malin idag, men minns inte riktigt.. Men tror vi fikade.

♥ ONSDAG: Johanna och jag åt i skolan fast vi inte började förrän kl. två. Hade kul medans vi väntade
på lektionen.
Gym på kvällen igen, fast var mest där för att peppa brorsan. Fortfarande träningsvärk
från Måndagen.
Jajusste! Lyckades paja ryggen litegrann när jag försökte lyfta en hantel. *PalmFace*
Fick träffa Malin en stund innan gymmet och blev HappyFace!

♥ TORSDAG: Var med Malin efter skolan, vi tänkte leka med hennes Nintendo Wii Balance board men
batterierna var slut. :(

♥ FREDAG: Tacos i skolan, smakade absolut ingenting! :( De säger att vi får bättre mat nu i samband med att
de piffade till i matsalen, men Tacos brukade vara gaaaanska gott i skolan..
Ritade en Avatar med promarkers.
Käkade pizza med Älskling, Micke och Malin och umgicks med Malin som efterrätt! :)

♥ LÖRDAG:
Ska kanske vara med Malin om inte hon har fått jobb. I hope not! :)

♥ SÖNDAG: Skall gå åt att vänta till Måndag.
Får ju äntligen pengar då, sist jag fick var i November.
Så det är att ha studiemedel istället för studiebidrag. :(




EN BILD FRÅN I VECKAN:


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj, det är verkligen olika det där när man får pengar och hur mycket! Har en klasskompis från Åland som får sitt därifrån, så hon förlorar massa pengar pga valutan för hon måste växla till sek, och så får hon sitt typ 1-2 veckor efter alla andra xD

Själv fick jag mer pengar i december än jag fått de andra månaderna, fick sänkt studielån pga för hög inkomst i somras >,< :P

2011-01-15 @ 14:53:36
Postat av: Stina

Vill du ha en länknig i min blogg? Kom på något till min "30 dagars lista" och få en länknig !



http://onlystina.blogg.se/2011/january/kom-pa-nagot-fa-en-lanknig.html#comment



2011-01-15 @ 18:05:50
URL: http://onlystina.blogg.se/
Postat av: Elin

Gillar verkligen din design!

2011-01-16 @ 16:34:12
URL: http://kanelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0