Ronja <3 Tradera

 

Fysjuttton vad jag tycker om tradera alltså!

Kolla bara på super-setet med lösögonfransar jag klickade hem för ett par veckor sedan -

10 par för 71 kr!

Då var dock frakten inräknad så det blev väl sisådär 6kr per par.

 

Awesome.

 

Ska klicka hem lite ögonfranslim sen också,
för den lilla tuben man får med när man köper från depend är snart slut.
Den ska ju faktiskt bara räcka till ett par fransar.

Tradera brukar ha billiga, stora tuber. :)

 

 

Här har jag på mig paret som fattas till vänster i första bilden.


Kommentarer
Postat av: Emelie och Angelica

Hej!

Skulle du vilja vinna ett presentkort värt 100 kronor i en valfri affär? Kolla då in vår blogg och var med i tävlingen, endast genom att gilla en kommentar!



Ha det bra!

2011-02-15 @ 21:49:08
URL: http://eaamw.blogg.se/
Postat av: linaa vikken pina

Tradera is the shit:D

Super fin blogg!!

Allt bra med dig?

2011-02-19 @ 05:54:43
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0