No zumba :(


Har inte tränat idag (mer än försöka skjuta en cykel som inte vill rulla framför mig) och anledningen är enkel: jag är gammal!

Tror jag pajade ryggen när jag gjorde zumba igår, har väldigt ont i en ryggkota..?

Men vafan, jag fyller TJUGOETT! Jag är inte sjutton längre, liksom!
Jag kan inte krumpa (heter det så?) så hårt som jag gjorde igår uppenbarligen..

Får vila ryggen tills det känns bra och sen ta det lite lugnare..

Just nu: Älskling kom precis med en tallrik micromat (kyckling, ris, currysås och brockoli+morötter= MUMS!) och jag har precis målat naglarna. Ska äntligen färga utväxten också så just nu är allt finemang!

Hoppas allt är bra på andra sidan eran datorskärm också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0