Mobilen tillbaka + repig display??


Hmm, har äntligen kunnat hämta tillbaka min mobil från reparationen. Det här skulle vara sista gången jag var tvungen att reparera innan jag ev. får byta till en annan telefon, men helst av allt vill jag ju att den jag har ska fungera!

För första gången har de faktiskt GJORT något när den vart på reparation, annars brukar de bara uppdatera drivrutinerna.. (Duh, har det inte funkat de tre första gångerna...?)
Den här gången har de bytt ut mainbord'et.

Hmm, bra det för då kanske den kommer funka nu


MEN JAG VILLE JU INTE HA TILLBAKA MOBILEN MED SÖNDERREPAD DISPLAY!?!?

Måste prata med kundtjänst, för det är fan inte ok...

 

En Gammal bild på sötCarro och mig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0