Bada i gele!




Åååh! Jag har alltid drömt om att bada i gele och nu är det tydligen fullt möjligt!
(Eller, kanske har varit ett tag men jag vet det nu iaf)

Synd bara att man inte har något badkar...

Men för er som har badkar och haft samma dröm som jag så finns det ett pulver som förvandlar vattnet till just gele.
Finns att köpa här till priset av 150kr. Men det är det nog värt!


Sen har jag alltid drömt som liten (och lite även nu) om att ha en skitstor jello-grej (någon gelebakelse, typ?) som man kan hoppa på eller simma inuti - som på tecknad film typ. :)
Fast med tanke på att om man hade simmat i den, om en så stor jello hade funnits, så hade man "drunknat" eftersom gele är kompakt och inte släpper igenom syre.. Eller ja, kvävts snarare då..

Men ja, MAN KAN BADA I GELE I BADKAR! :D


Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHA vad coolt! Hoppas det inte blir problem att få bort gelen sen från badkaret.. :P

2011-02-23 @ 17:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0